Algemene voorwaarden
Bij het maken van een afspraak bij Barbershop Alles in bedrijf gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.
Artikel 1 – Algemeen
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Barbershop Alles in bedrijf en een cliënt waarop Barbershop Alles in bedrijf deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door een der partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Artikel 2 – Identiteit van de onderneming
Handelend onder de naam: Barbershop Alles in bedrijf
Slotermeerlaan 125A
1063 JN Amsterdam
info@barbershopallesinbedrijf.nl
(+31)20 280 0810
Openingstijden: Maandag t/m zondag van 10:00 – 21:00
KvK nummer 74271067
Artikel 3 – Inspanningen Barbershop Alles in bedrijf
- Barbershop Alles in bedrijf zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de vereisten van goed vakmanschap uitvoeren.
- De cliënt draagt zorg voor alle gegevens die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor de correcte uitvoering van de behandeling. Deze gegevens dienen tijdig aan Barbershop Alles in bedrijf te worden verstrekt.
- Barbershop Alles in bedrijf is niet aansprakelijk voor schade, van welk aard ook, ontstaan door cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
Artikel 4 – Afspraken
- De cliënt dient verhindering voor een afspraak bij Barbershop Alles in bedrijf zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak, telefonisch te melden.
- Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig de afspraak nakomt, is Barbershop Alles in bedrijf bevoegd het gehele bedrag voor de afgesproken behandeling aan de cliënt door berekenen.
- Indien de cliënt meer dan tien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag de medewerker de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele bedrag van de behandeling aan de cliënt door berekenen.
- Indien de cliënt meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, is de medewerker bevoegd de gehele afspraak te annuleren.
- Barbershop Alles in bedrijf is verplicht verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaand aan de afspraak aan de cliënt melden.
- Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichtingen van leden 1 en 5 te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
Artikel 5 – Persoonsgegevens en privacy
De cliënt voorziet Barbershop Alles in bedrijf vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
Barbershop Alles in bedrijf behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Barbershop Alles in bedrijf zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
Artikel 6 – Betaling
- Barbershop Alles in bedrijf vermeldt alle prijzen van de behandelingen op de website.
- De gemelde prijzen zijn inclusief verschuldigde BTW.
- Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven looptijd.
- Eventuele aanbetalingen worden niet terugbetaald.
- De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of middels PIN-transactie te voldoen.
Artikel 7 – Uitvoering
Barbershop Alles in bedrijf zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten en de uitvoering van deze diensten.
Artikel 8 – Garantie
- Barbershop Alles in bedrijf geeft de cliënt vijf dagen garantie op de behandelingen.
- Deze garantie vervalt indien sprake is van de in leden 3 t/m 7 genoemde gevallen.
- De cliënt andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten gebruikt.
- De cliënt de adviezen voor nazorg niet heeft opgevolgd.
- De cliënt nalaat om de juiste nazorg te betrachten die redelijkerwijs van cliënt verwacht mag worden.
- De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet heeft opgevolgd.
- Na een behandeling een reactie van de huidt optreed, waarvan de cliënt op de hoogte is gebracht voor, tijdens of na de behandeling.
Artikel 9 – Aansprakelijkheid
- Barbershop Alles in bedrijf is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.
- Barbershop Alles in bedrijf is niet aansprakelijk voor schade van welk aard ook ontstaan door nalatigheid van de cliënt in de nazorg.
- Barbershop Alles in bedrijf is niet aansprakelijk voor schade van welk aard ook ontstaan door een overmachtssituatie.
- Barbershop Alles in bedrijf is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
- Dit artikel is niet van toepassing in geval van opzet of grove schuld van Barbershop Alles in bedrijf zelf.
Artikel 10 – Klachtenregeling
- Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling, dient de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen vierentwintig uur na ontdekking zowel mondeling als schriftelijk gemeld te worden aan de eigenaar van Barbershop Alles in bedrijf.
- Barbershop Alles in bedrijf dient de cliënt binnen zeven werkdagen van adequaat antwoord te voorzien. Indien een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, dient Barbershop Alles in bedrijf de cliënt binnen de termijn van veertien dagen op de hoogte te stellen.
- Indien een klacht over de behandeling(en) gegrond is, zal Barbershop Alles in bedrijf samen met de cliënt zoeken naar een passende oplossing. Indien nodig zal de behandeling opnieuw verricht worden, tenzij dit voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en cliënt dit schriftelijk kenbaar heeft gemaakt.
- Indien blijkt dat de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Artikel 11 – Beschadiging en/of diefstal
- Barbershop Alles in bedrijf behoudt het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Dit geldt ook voor schade aan het bedrijfspand en/of ruimte waar Barbershop Alles in bedrijf is gevestigd.
- Barbershop Alles in bedrijf meldt diefstal altijd bij de politie. Kosten die verbonden zijn aan diefstal zijn te allen tijde voor rekening van de dader.
Artikel 12 – Behoorlijk gedrag
- De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Barbershop Alles in bedrijf het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren onder opgaaf van redenen.
- Bij onbehoorlijk gedrag tijdens behandelingen is de medewerker bevoegd om de behandeling, al dan niet, vroegtijdig te stoppen, waarbij de cliënt verplicht is te betalen voor de gehele gereserveerde tijd.
Artikel 13 – Recht
- Op elke overeenkomst tussen Barbershop Alles in bedrijf en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
- De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Barbershop Alles in bedrijf en is ook in de salon beschikbaar.
- In geval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
- Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.
Artikel 14 – Geheimhouding
- Barbershop Alles in bedrijf is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
- Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
- De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak de medewerker verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.